You are here

Розрахунковий диаметр - Шлейфова система

РОЗРАХУНКОВИЙ ДІАМЕТР - Діаметр блоку / барабана, виміряний по середній лінії каната, огибающего блок / барабан. 
 
РЕКУПЕРАЦІЯ - Спосіб управління гальмуванням, при якому енергія, що генерується ел. двигуном, повертається в мережу. 
 
РЕЛЕ ГАЛЬМУВАННЯ - Реле на панелі управління моста або візка, чутливе до струму вторинної ланцюга двигуна змінного струму, яке обмежує зворотний крутний момент двигуна до повної зупинки його обертання. Для двигуна постійного струму, дане реле виконує ту ж функцію, створюючи чутливий контур в ланцюзі якоря двигуна. 
 
СПОСІБ КЕРУВАННЯ ГАЛЬМУВАННЯМ - Метод контролю швидкості опускання вантажу: динамічне гальмування приводу або гальмування противовключением. 
 
ТЕРМІН СЛУЖБИ підшипники - Розрахунковий термін служби, виражений в годинах роботи, протягом, якого не менше 90% з даної групи підшипників повинні відпрацювати за однакових умов без появи ознак втоми металу. 
 
СТІНКА БАЛКИ - Вертикальні плити, що з'єднують верхню і нижню полки балки. 
 
ГАЛЬМО СТОЯНКОВЕ  - Гальмо механізму пересування моста або візка, яке накладається автоматично при відключенні живлення крана. 
 
БУДІВЕЛЬНИЙ ПРОГИБ - Створенний в процесі виготовлення кранової балки її вигин вгору, що частково компенсує прогин балки від встановлюваних на неї кранових компонентів і номінального вантажу. 
 
РИВКОВЕ ПЕРЕМІЩЕННЯ - Короткочасне багаторазове включення механізму підйому, механізму пересування візка або моста крана з метою виконання позиціонування. 
 
ГАЛЬМУВАННЯ, ДИНАМІЧНЕ - Генераторний режим роботи електродвигуна, при якому енергія від гальмування розсіюється в гальмівних резисторах. 
 
ГАЛЬМУВАННЯ, МЕХАНІЧНЕ - Уповільнення або зупинка обертання двигуна з використанням механічного тертя. 
 
ГАЛЬМУВАННЯ ПРОТИВКЛЮЧЕННЯЬ - Електричне гальмування шляхом зміни напрямку моменту, що розвивається електродвигуном, на протилежне напряму обертання електродвигуна. 
 
КУТ ВІДХИЛЕННЯ КАНАТА - Кут відхилення вантажного каната від вертикалі при його сходженні з блоку або барабана. 
 
ХОДОВИЙ ВІЗОК - пристрій, який кріпиться до кінця мостової балки (або з'єднувального елемента, якщо використовується кілька візків на балку). Ходовий візок використовується, коли несуча здатність підкранової колії вимагає застосування більш чотирьох коліс). 
 
ХОДОВИЙ ВІЗОК, БАЛАНСИРНИЙ - Ходовий візок, яка кріпиться шарнірно до однієї балки (або з'єднувального елемента) за допомогою пальця, на якому ходовий візок може гойдатися, рівномірно розподіляючи навантаження на два колеса. 
 
ХОДОВИЙ ВІЗОК, ФІКСОВАНИЙ - Ходовий візок, який жорстко кріпиться до балки. Між балками встановлена шарнирна стяжка, яка забезпечує рівномірний розподіл навантаження на колеса. 
 
ШЛЕЙФОВА СИСТЕМА - Горизонтальний елемент, закріплений вздовж балки, на якому переміщаються каретки зі шлейфовим кабелем. Шлейфові кабелі можуть використовуватися для подачі живлення з моста на вантажний візок або з мосту на підвісний пульт керування.