Обслуговування в режимі реального часу з TRUCONNECT®

Ми користуємося промисловим Інтернетом, щоб очолювати еволюцію обслуговування завдяки віддаленому моніторингу, діагностиці, аналізу та діагностичному технічному обслуговуванню з урахуванням умов користування обладнанням для отримання необхідних даних у режимі реального часу та забезпечення унікальної якості обслуговування клієнтів.

real_time_service_with_truconnect.jpg

Майбутнє технічного обслуговування вже сьогодні

Послуги віддаленого управління TRUCONNECT встановлюють зв’язок між даними, обладнанням і працівниками для забезпечення віддаленого моніторингу, діагностики, аналізу та діагностичного технічного обслуговування з урахуванням умов користування обладнанням для того, щоб компанії мали змогу вирішити потенційні питання технічного обслуговування та продуктивності до того, як ці питання стануть критичними та почнуть загрожувати безпеці працівників, продуктивності та прибутку.

the_future_of_maintenance_ukrainian.jpg

Дистанційна підтримка

Дистанційна підтримка TRUCONNECT забезпечує клієнтам доступ до глобальної мережі центрів технічної підтримки, де експерти з експлуатації кранів в цілодобовому режимі без вихідних нададуть дистанційну підтримку та допоможуть в усуненні несправностей у разі поломки або сповіщення про неполадку. За допомогою віддаленого підключення експерти Konecranes з будь-якого з цих центрів технічної підтримки мають змогу отримати доступ до обладнання, виконати діагностику несправностей і використати дані для досконального вивчення проблеми й визначення коригуючої дії.

remote_support.png

Ефективність виробничого процесу для верстатів

Ефективність виробничого процесу TRUCONNECT: цю систему розроблено для визначення коефіцієнта загальної ефективності обладнання. У рамках цієї послуги дані щодо експлуатації реєструються за допомогою віддалених підключень із метою надання інформації для прийняття рішень стосовно покращення ефективності виробничого процесу.

remote_efficiency.png