Огляди кранів і профілактичне технічне обслуговування

Сертифіковані контролери та підготовлені технічні спеціалісти компанії Konecranes здійснюють точне оцінювання стану вашого обладнання. Вони оцінюють ризики, визначають можливості покращення та надають рекомендації.

Для підвищення безпеки й продуктивності вкрай необхідна діюча програма профілактичного технічного обслуговування. Завдяки профілактичному технічному обслуговуванню можна скоротити простій і підвищити надійність. Ми створюємо план упереджувальних дій для індивідуального технічного обслуговування залежно від вашого обладнання, його сфери застосування та робочого циклу.

crane_inspections_and_pm.png

Глобальний підхід до управління технічним обслуговуванням

Профілактичні технічні огляди дозволяють визначити ризики та можливості для покращення. Великий досвід і глибокі експертні знання дозволяють нам здійснювати профілактичне технічне обслуговування відповідно до будь-яких рекомендацій виробника.

Планове технічне обслуговування, зокрема регулювання та змащування, виконується для належної роботи обладнання з дотриманням інструкцій виробника щодо технічного обслуговування.

Перевірки дотримання вимог призначені для забезпечення виконання нормативних вимог. Наші підготовлені контролери та технічні спеціалісти є справжніми експертами з питань, які стосуються місцевих норм. У деяких країнах технічним регламентом передбачається залучення третьої сторони.

Основні завдання з огляду та профілактичного технічного обслуговування включено до продуктів обслуговування. Наші продукти об’єднано в рамках програм обслуговування.

global_approach_to_crane_maintenance.png

Продукти обслуговування, пристосовані відповідно до ваших вимог

У більшості країн наш продукт планового технічного обслуговування MAINMAN™ об’єднує профілактичні огляди із плановим технічним обслуговуванням і служить основою для нашої програми профілактичного технічного обслуговування CARE. При наявності відповідного дозволу ми також можемо проводити перевірки дотримання вимог для забезпечення виконання місцевих нормативних вимог.

У Сполучених Штатах і Канаді наш продукт оцінювання MAINMAN™ передбачає профілактичний технчніий огляд для детального аналізу стану обладнання клієнта. Оцінювання MAINMAN служить основою нашої програми профілактичного технічного обслуговування CARE та дозоляє виконати вимоги періодичної перевірки дотримання вимог. Планове технічне обслуговування завжди рекомендується проводити разом із оцінюванням MAINMAN.

service_products_tailored_to_your_requirements.png

Метод оцінювання ризику й рекомендацій

В основі виконання всіх процесів оцінювання й консультацій лежить наш метод оцінювання ризику та рекомендацій, незалежно від того, який продукт обслуговування застосовується.

Компонент оглядається для з’ясування його стану. Помилки, недоліки та порушення документуються. Їм призначається один із трьох типів ризику: ризик безпеки, виробничий ризик або невизначений ризик. Крім того, може бути виявлено багато можливостей для покращення. Рекомендовані дії визначаються й обговорюються з вами.

risk_and_recommendation_method.png

Наш консультативний підхід

Унікальність компанії Konecranes полягає в тому, що тільки її спеціалісти надають експертні поради стосовно кожного етапу роботи. Наш консультативний підхід передбачає виконання нижчезазначених типів аналізу. 

Аналіз безпеки.
Цей аналіз обладнання дозволяє проінформувати клієнта про виявлені помилки або проблеми, пов’язані з безпекою, перш ніж технічний фахівець залишить виробничий об’єкт або обладнання буде повернуто до експлуатації.

Виїзд на об’єкт і аналіз обслуговування.
У ході цього аналізу робочого місця або виробничого об’єкта розглядаються результати перевірки та технічного обслуговування, виявлені ризики та рекомендовані дії.

Аналіз фінансово-господарської діяльності.
Аналіз фінансово-господарської діяльності поточної програми технічного обслуговування має на меті продемонструвати рентабельність інвестицій та безперервне покращення діяльності.

our_consultative_approach.png

Повний доступ до інформації про ваше обладнання

На нашому клієнтському порталі міститься корисна та актуальна інформація щодо обслуговування. Тут можна переглядати звіти щодо оглядів і обслуговування, а також запити та журнал обліку обслуговування.

Залежно від програми обслуговування в Інтернеті надається доступ до наведених нижче ресурсів.

• Персоналізований вхід до системи та можливість формування запитів на обслуговування.
• Запити на обслуговування з відображенням розпочатої, виконуваної та завершеної роботи.
• Плани обслуговування та графіки виїздів із урахуванням типу обладнання.
• Перелік діючих і недіючих угод.
• Перелік зареєстрованого обладнання з категоризацією відповідно до місцезнаходження.
• Вибрані звіти щодо оглядів та іншого обслуговування, видані компанією Konecranes.
• Дані щодо послуг віддаленого управління TRUCONNECT®.

full_access_to_information.png

Консультаційні послуги доповнюють огляди та програму профілактичного технічного обслуговування

Огляд деяких важкодоступних компонентів можна здійснити, лише розібравши їх, що може призвести до невизначеного ризику. Компанія Konecranes застосовує вдосконалену технологію та неруйнівні випробування для виявлення прихованих дефектів.

Огляд корпусу редуктора. Для оцінювання стану внутрішніх компонентів використовується ендоскоп та здійснюється аналіз мастила. У деяких випадках для проведення неруйнівного випробування внутрішніх компонентів розбирається корпус редуктора.

Огляд муфти. Муфти є одними з найбільш важливих компонентів для забезпечення безпечної експлуатації крана. У деяких випадках для огляду їх необхідно розібрати.

Огляд гака/ствола. Для виявлення прихованих дефектів гака та ствола можна здійснити неруйнівне випробування.

Огляд канату магнітним методом RopeQ. Внутрішні дроти, прядки та сердечник, які не можна оглянути одразу, перевіряють за допомогою електромагнітного приладу.

consultation_services.png

Послуги віддаленого управління дозволяють отримувати інформацію щодо експлуатації та попереджувальні повідомлення

Віддалений моніторинг TRUCONNECT® надає можливість отримувати дані щодо безпеки та експлуатації, а також оцінку розрахункового терміну експлуатації, що залишився, для свого обладнання.

У разі використання віддаленого моніторингу вибрані дані щодо безпеки можуть надсилатись за допомогою електронної пошти та/або SMS-повідомлення невдовзі після події, аби у разі потреби можна було вжити невідкладних заходів.

Об’єднавши віддалений моніторинг TRUCONNECT® із оглядами та профілактичним технічним обслуговуванням, можна досягти оптимальних показників безпеки та виробничого середовища.

truconnecttabletwhite.jpg