Обслуговування в реальному часі

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ КРАНІВ У РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ

Сфера обслуговування промислового обладнання постійно розвивається. Просто реагувати на проблеми або помилки та проводити профілактичне технічне обслуговування за розкладом недостатньо для відповідності вимогам сучасного висококонкурентного технологічного ринку.

Konecranes—провідна компанія у сфері обслуговування кранів, яка ефективно використовує промисловий Інтернет. Завдяки віддаленому моніторингу та діагностиці ми прагнемо візуалізувати використання обладнання в реальному часі й забезпечити унікальну якість обслуговування клієнтів.

Послуги віддаленого моніторингу від Konecranes дають змогу планувати технічне обслуговування та модернізацію обладнання на основі інформації про використання. Ця інформація доступна за вимогою на нашому захищеному онлайн-порталі. Додатковою перевагою є сповіщення щодо безпеки, які надходять на електронну пошту або ваш телефон у випадку аварійних зупинок і перевантаження крана, щоб ви могли швидко вжити потрібних заходів. У поєднанні з програмою профілактичного технічного обслуговування й експертними консультаціями ви можете легко оптимізувати планування технічного обслуговування.

Зв’яжіться з нами, щоб дізнатись, як послуги віддаленого управління від Konecranes можуть покращити рівень безпеки та продуктивності.

Video gallery