Портальні контейнеровози

Модельний ряд

Досвідчений оператор може вибрати з модельного ряду портальних контейнеровозів Konecranes машину, яка підходить саме для його стилю і типу роботи. Ми пропонуємо дві моделі універсальних контейнеровозів і дві моделі для переміщення контейнерів між причалом і штабелем, гідні особливої уваги операторів контейнерних терміналів, які переходять на автоматизацію роботи кранів. Контейнеровози Konecranes задовольняють найжорсткіші вимоги в таких аспектах, як висока продуктивність, безпека і тривалий робочий цикл. Ми надаємо технічну підтримку нашим замовникам і розробили сервісні програми, що відповідають саме вашим потребам.

Контейнеровози DE53 і DE54

Наші восьмиколісні портальні контейнеровози DE53 і DE54 – це надійні, високопродуктивні машини, які укладають контейнери в 2 і 3 яруси відповідно. Замовники Konecranes – найбільші контейнерні термінали, для яких вирішальним фактором при виборі постачальника автоконтейнеровозів стали технічні параметри наших машин і можливість отримати комплексне сервісне обслуговування.

Відчуття повного контролю

Електронно-гідравлічна система рульового керування контейнеровозів Konecranes дає відчуття повного контролю над машиною і контейнерами. Рульова система забезпечує точне положення коліс, гарантуючи стійкість при пересуванні і знижуючи знос шин. Поворот кожного колеса виконується диференціальним циліндром із вбудованим датчиком ходу, що виключає люфт.

Шасі контейнеровоза Konecranes спирається на шість або вісім коліс, що мають підвіску, яка є незалежною і не вимагає обслуговування. Конструкція підвіски базується на спеціальних пружинах і підшипниках, що забезпечують хорошу стійкість при русі і гальмуванні.

Двигуни, канатні барабани та редуктори механізму підйому проектуються і виготовляються на власних заводах Konecranes і являють собою бездоганно працюючу систему. Наш механізм підйому, що застосовується на контейнеровозах, перевірений і прекрасно зарекомендував себе в експлуатації на кранах RTG і RMG.

Вантажопідіймальність під спредером становить 50 метричних тонн. Поперечна балка відрізняється високою жорсткістю. У разі зіткнення зусилля передається на спеціальні болти, які руйнуються, зменшуючи обсяг пошкоджень і знижуючи час простою.